Fashion Tribal?? Apa Tu?? Jom Check It Out!!!

Advertorial

First time dapat tahu fashion “tribal” ni muncul semula rasa rambang mata tengok tudung tribal, shawl tribal, dress tribal, skirt tribal.. eh macam2 la bercorak tribal.

Ummi Ilham pun saja la nak mencubakan, tapi ni gambar lamalah. Gambar last year kami bercuti-cuti Malaysia ke Pulau Tioman.

Jom tengok sesuai ke tak bertribal dengan ummi Ilham hehehe.

 

IMG_20130603_131449

 

IMG_20130603_093955

 

Uolls yang nak cuci mata tengok koleksi tribal bolehlah menjengah ke website paling HOT kat Malaysia. Website apa? Zalora lah mana lagi. Alaaaa.. yang jerit2 depan pintu tu. Online shopping terhangat di Malaysia. Cakap je nak beli apa dari hujung rambut sampai ke hujung kaki ada jual tau. Yang bestnya banyak jenama2 terkenal dari designer2 terkenal. Segalanya dihujung jari. Klik2 pilik sana pilih sini, bayar, berdezup diorang poskan barang2 ke rumah.

 

clip_image006

 

 

Rasa macam nak bodek2 Babah Ilham la, minta dana sikit sebab ummi dah terpandang sesuatu yang cun melecun kat Zalora tu. Nampak pula ada advertise “Muslimah Wear up to 60% OFF” auwwwwwwmmm..

“Hai babah! Babah Nampak hensem hari ni kan? Belanja ummi baju Zalora boleh??” *wink2*

Haaaa jemput baca apa yang sangat2 menarik kat Zalora ni sempena menutup tirai 2014 ni.

Fashion Favorite Tahun 2014

image

Tahun 2014 bakal melabuhkan tirainya tidak lama lagi dan sepanjang setahun ini, kita dapat lihat industri fesyen di Malaysia yang begitu meriah dengan revolusi fesyen yang bukan sahaja semakin berinovasi malah memenuhi citarasa setiap fashionista! Jika dahulu, corak polkadot pernah menjadi kegilaan para wanita, diikuti pula dengan fenomena checked, tahun 2014 digemparkan dengan trend-trend seperti berikut;

 

1. Aztec Print (Tribal)

 

clip_image010

Jika anda memang seorang pengikut perkembangan fesyen yang tegar, anda pastinya familiar dengan pakaian yang bercorak tribal atau Aztec. Kombinasi corak yang begitu unik dan colorful ini amat sesuai untuk anda yang ‘berjiwa muda’.

 

2. Monochrome

clip_image012

Bagi penggemar fesyen yang minimal atau dengan kata lain monochrome, kombinasi dua warna iaitu hitam dan putih sudah cukup memberikan anda suatu penampilan yang sempurna.

 

3. Pastel Color

 

clip_image014

Jika diperhatikan juga, tahun 2014 juga banyak menampilkan koleksi pakaian dengan penggunaan warna-warna pastel. Selamat tinggal warna terang!

 

4. Floral Print

 

clip_image016

Tidak lupa juga motif bunga-bunga atau floral print yang boleh anda temui bukan sahaja pada pakaian, malah pada kasut dan beg. Floral print adalah trend evergreen yang paling diminati!

Calling for all fashionistas! Jika anda tidak mahu ketinggalan untuk mendapatkan koleksi pakaian yang trendy dan terkini, buatlah pembelian anda di laman web ZALORA Malaysia hari ini juga. ZALORA membawakan barisan jenama tempatan dan antarabangsa yang terbaik khas untuk anda!

 

Apa tunggu lagi.. nanti habis jangan menyesal! 😉

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!