Deko Raya En. Nazir

Raya kali ni memang simple sesimple yang boleh. Rumah pun tak ada beli apa2 hiasan. Cuma En. Nazir je la yang bersemangat nak mendeko kat ruang masuk ke bilik utama dan bilik kedua teratak kami ni.
Lampu sarang burung tempua tu yang dah lama dia buat. Dia cuma tambah frame2 yang ada gambar2 kami je. Frame tu beli kat IKEA masa ke rumah Cdot hari tu. Frame tu sebenarnya tak berkaler, maksud saya nampak macam kayu je dengan rajinnya dia mengecat kaler hitam dan putih. Gambar2 tu yang dia sendiri pilih untuk nak masukkan dalam 6 frame.

Ini je lah deko raya kami hasil sentuhan En. Nazir. Raya tahun depan tambah sikit lagi hehehe. Deko2 simple je, sebab tumah pun kecil kalau padat sangat dekonya nanti tak boleh bergerak pula dalam rumah hehehe.

Sekian, entri dah lama perap ni ;p

©Hernee Nazir –Badan rasa lesu la..penat lagi~~

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!