Takku Sangka Takku Duga :)

Frenz Memories UiTM Melaka

Rasa nak gelak, nak senyum.. terkejut pun ada. Kenapa?

Sebab tiba2 ternampak follower ke 140 bernama ‘Suhaimi’. Tengok muka macam kenal. Klik punya klik rupa2nya itu ialah En. Mie yang saya ceritakan dlam entri Yang Terlewatkan ini. Alamak, rasa malu pulak bila dia baca entri saya tu ;p

Tak sangka pula dia terjumpa blog saya ni. Check punya check kat analytic Nuffnang, rupa2nya En. Mie meng’google’ blog lama dia, tiba2 terjumpa blog saya. Ini buktinya.

Terus je saya terjah blog dia tu. Tapi malangnya saya tak dapat tinggalkan apa2 komen. Saya pun terus la hantar email kat En. Mie. Malangnya lagi email tu kena tendang daa. Dalam pukul 4 lebih saya received satu sms dari nombor yang tak dikenali tapi hujung nombornya buatkan saya tahu siapa pengirimnya.

Haha.Jupe blog ko. Hahahaha. Lawak je.

Saya tak fikir orang lain ni mesti En. Mie ni. Saya memang dah hilang contact number dia dah lama dah. Memang betul dia rupanya. Sempat berborak dalam sms sekejap. Alamak, rupanya saya lupa jemput dia masa kahwin la. Sorry ye En. Mie.

Then, dia bagi link terbaru blog dia. Mungkin dia dah bersedia untuk aktif semula dalam dunia blogging. Kawan2 X-BCA student UiTM Melaka batch 2002-2004 meh terjah blog En. Mie. Kawan2 blogger yang nak menambah kenalan pun dijemput memeriahkan blog En. Mie.

Memang tak sangka la. Apa pun keep in touch ye En. Mie, semoga Fariz dan mamanya sihat selalu.

post signature

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!