Oh Tidak!

Anything About Me Life

Macam nak menjerit pun ada bila tengok berat dah naik ke 52 kg semalam. Before balik rumah semalam sempat tumpang timbang berat badan kat rumah Cdot.

Kesimpulannya..

Saya telah menternak 2kg lemak lagi.. :p

Dulu nak sangat merasa berat 50kg kan. Sekarang terimalah berat tu seadanya.

Tapi tak boleh biar sangat. Saya ni dah le kurang tinggi (dalam bahasa lembutnya) nanti dah macam tong drum bergerak pulak πŸ™‚

Apa pun saya bersyukurlah badan masih sihat. Cuma kena exercise sikitlah lepas ni. Bila story mory dengan En. Nazir, tak pasal2 kena sindir.

β€œTu la makan tak ingat dunia”

Saya ajak dia joging. Dia kata..

β€œJoging sekali, pas tu makan berkali2”

Hmmmm.. saya senyum je la. Apa nak buat, selera membuak2.

Exercise.. exercise..

Chaiyok2 πŸ™‚

post signature

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!