Oh Tidak!

Macam nak menjerit pun ada bila tengok berat dah naik ke 52 kg semalam. Before balik rumah semalam sempat tumpang timbang berat badan kat rumah Cdot.

Kesimpulannya..

Saya telah menternak 2kg lemak lagi.. :p

Dulu nak sangat merasa berat 50kg kan. Sekarang terimalah berat tu seadanya.

Tapi tak boleh biar sangat. Saya ni dah le kurang tinggi (dalam bahasa lembutnya) nanti dah macam tong drum bergerak pulak 🙂

Apa pun saya bersyukurlah badan masih sihat. Cuma kena exercise sikitlah lepas ni. Bila story mory dengan En. Nazir, tak pasal2 kena sindir.

“Tu la makan tak ingat dunia”

Saya ajak dia joging. Dia kata..

“Joging sekali, pas tu makan berkali2”

Hmmmm.. saya senyum je la. Apa nak buat, selera membuak2.

Exercise.. exercise..

Chaiyok2 🙂

post signature

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!