Keboringan

Keboringan berhujung minggu sorang diri di rumah.

Puas melayan novel saya terlelap, bangun semula sambung baca novel. Lepas tu agak boring lagi saya online pulak. En. Nazir kerja hari ni. Saya tercanguk sorang-sorang. Kalau duduk rumah, perut ni asyik rasa lapar je kan. Gemuklah si Hernee macam ni. hehehe~

Malam ni adik Umi Nawfal jiran kami, jemput kenduri di rumah dia. Saya kena tunggu En. Nazir balik barulah dapat ke rumah dia. Jadi malam ni tak payah masak ye. Kita makan kat rumah kenduri. hehehe~ Mesti Umi Nawfal dah berkampung kat Sri Mengkuang kan. hehehe~

post signature

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!