Azie Si Darah Manis


Minggu ni saya rasa tak sabar sangat nak tunggu hari Ahad..
kenapa?? mengapa?? sila lah baca tajuk di atas..
saya tak sabar nak menghadiri majlis kawan baik saya ni..
dah nak jadi isteri orang dah dia kan..

Azie..dia yg saya bertudung biru itu..
yang ada rama² di tepi kepala..
walaupun kaler itu termasuk di baju Mummy Dasy..
tapi bukanlah Mummy Dasy yang berdarah manis..
gilo apo? hehehe~ Ampun Mummy..

Gambar ni masa kami sama² lunch di KFC..
dah takde gambar terbaru..
saya tak sabar gak nak jumpa kawan² Ahad ni..
kawan² yang dapat datang la..
yang tak dapat datang macam Cdot..sian die..
duduk diam² kat rumah aeh..hehehe~

Lagi satu tak sabar nak jumpa Dida..
nak dengar sesi luahan perasaan dia..hehehe~
apa lah yang terbuku kat hati dia tu kan..
dah lama pendam tu sejak pindah Kuantan..
kesian dia..

cerita pasal pengantin ni akan saya update nanti..
tunggu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4650

4 thoughts on “Azie Si Darah Manis

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!