Azie Si Darah Manis


Minggu ni saya rasa tak sabar sangat nak tunggu hari Ahad..
kenapa?? mengapa?? sila lah baca tajuk di atas..
saya tak sabar nak menghadiri majlis kawan baik saya ni..
dah nak jadi isteri orang dah dia kan..

Azie..dia yg saya bertudung biru itu..
yang ada rama² di tepi kepala..
walaupun kaler itu termasuk di baju Mummy Dasy..
tapi bukanlah Mummy Dasy yang berdarah manis..
gilo apo? hehehe~ Ampun Mummy..

Gambar ni masa kami sama² lunch di KFC..
dah takde gambar terbaru..
saya tak sabar gak nak jumpa kawan² Ahad ni..
kawan² yang dapat datang la..
yang tak dapat datang macam Cdot..sian die..
duduk diam² kat rumah aeh..hehehe~

Lagi satu tak sabar nak jumpa Dida..
nak dengar sesi luahan perasaan dia..hehehe~
apa lah yang terbuku kat hati dia tu kan..
dah lama pendam tu sejak pindah Kuantan..
kesian dia..

cerita pasal pengantin ni akan saya update nanti..
tunggu~

4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!