Pelangi Petang

26/02/2009

tak bape nak jelas pelanginye..

Semalam otw balik dari keje saya nampak ade pelangi..
terjakun jap..dah lame x tengok pelangi..
selalu nyanyi lagu Laskar Pelangi jek..hehehe~
Sempat saya stop tepi jalan semata² nak amik gmbr pelangi..
drive sorg² tak pe..tak de sape kisah..
sempat stop 3 kali..agaknye org lalu tepi mesti kata..
“Nape la bengong minah ni duk amik gambar pelangi yg jauh nun”saya punye suke la..saya minat pelangi..hehehe~
sampai ke depan umah saya kejar pelangi..
uols prasan tak..skrg kul 7pm tp cuaca masih terang..
Subhanallah..tu semua keje Allah s.w.t

penantian yg menyeksakan..

Sampai je umah saya tengok En. Nazir tgh tebongkang..
ler nape la mamat ni bleh tbongkang dpn tv lak ni..
dah penat sgt melyn dvd n dvd player yg die baru beli..
terus je saya tanye mane USB Modem saya..
haa tu die ye.. sepurnama dah tunggu baru dpt..
so mlm tadi sesi percubaan..
pas ni tak payah la saya asik nak tukar pakai hp dgn En. Nazir..
dah bleh pakai USB ni jek..
thanks byk² kat En. Nazir yg slalu beri pinjm hp 3G die tu..hehe~

Share this nice post:

7 Comments

  • ::Umi Sufira::

    26/02/2009 at 12:29 pm

    Mimi pon dah lama tak nampak pelangi..thanks for that nice pic of rainbow:)

  • .:Hernee Nazir:.

    26/02/2009 at 12:54 pm

    Umi Sufira>>hehehe..terjakun plak nmpk pelangi semlm..

  • Mummy Dasy

    26/02/2009 at 1:11 pm

    Pesal aku leh xnampak pelangi semalam ek?
    :: aku confuse sebenonye ko dah bayo napa mesti ada kontrak

  • .:Hernee Nazir:.

    26/02/2009 at 2:13 pm

    Siti>>ye ke..cube ingt balik..blh share info..

  • .:Hernee Nazir:.

    26/02/2009 at 2:18 pm

    Mummy Dasy>>ofis ko kan oversea..kat area Nepal n Vietnam tu yg xnmpk pelangi yg kuar kat Mesia ni..hehehe

  • Redbloodsnow

    27/02/2009 at 9:49 am

    Subhanallahhhh..indah kan ciptaan Allah swt 🙂 pelangi klo time tgh frust lingkup klo dok perhatikan pelangi kan…leh wat melalak seakan woo..hahaha..tuh pd zie ler. pd org len, idak ler plak ai tahu..hehe

    wahhh..sonok arr dh ade usb moderm. jelessss 😛

  • .:Hernee Nazir:.

    27/02/2009 at 11:14 am

    Redbloodsnow>>a'ah tenang ati tngok pelangi..tp time sedey bleh jd btmbh sedey kot..hehehe

    bezaman akak tunggu zie oi..nk btanduk dh ni..

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: