• Ilham Learning Phase

    Ilham Explore Taman Negara Johor Tanjung Piai–Part 2

    Sambungan dari cerita Part 1. Keluar je dari Laluan A, dah disambut dengan monyet-monyet liar. Ummi yang takut anak-anak relax je. Sementara menunggu giliran nak bergambar di mercu tanda Tanjung Piai ni, jomlah Ummi snap gambar korang tiga beradik. Tunggulah atok apek dan nyonya kat belakang tu bergambar dulu ya. Babah snap gambar kami berempat dulu. Gasaklah memacam aksi. Turn Ummi snap gambar Babah dan anak-anak. Tapi anak sulong buat perangai tak nak bergambar dah tak sabar nak masuk Laluan B. Ok kita ke laluan B pulak. Bersedia untuk menyelusuri hutan bakau seterusnya. Beriya sangat dua orang kat depan tu. Adik memang berkepit dengan Babah je. Nak ke fishing jetty…

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: