7 Tahun Tanpa Mak Di Sisi.. Rindu!

Hari ini 23 Mac 2017 genap 7 tahun pemergian Mak tersayang. Sekejap je dah 7 tahun. Hanya Al-Fatihah dan iringan doa yang dapat dikirimkan. Semoga arwah Mak tenang di sana, diampunkan segala dosa-dosanya dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beramal soleh. Semoga tempatmu di syurga wahai Mak tersayang. Mak saya salah seorang Servic Cancer Survivor.Read more

Posted in Mak

Rindunyaaaaa..

tengok2 video2 CSR PTP tiba2 mata terhenti pada susuk tubuh yang saya rindui. arwah mak! video dah berzaman ni.. mesti masa ni kami baru je pindah ke desa paya mengkuang. mak dan kawan baiknya mak idah. nampak gaya tengah berbual dengan pakistan jual karpet. ya Allah sedih pulak rasa hati bila nampak kelibat arwah mak.Read more

13213 :'(

  wahai bonda.. rindu tak terkata.. tiap saat tiap ketika.. hanya hati mampu berbicara.. dalam sendu meratap hiba.. cukuplah hanya dalam mimipi kita bersua.. melepaskan rindu dihati anakanda.. wahai bonda.. anakanda tak pernah jemu mendoakan kesejahteraan bonda di sana.. damailah.. tenanglah bonda bersama Pencipta.. anakanda akan sentiasa merindui belaian kasih sayang bonda.. Al-Fatihah | AllahyarhamahRead more

Melepaskan Rindu {13 Februari 2012}

AL-FATIHAH BUAT BONDA HAJAH KASMAH BINTI DAUD {13 Februari 2012} Ungu – Doa Untuk Ibu kau memberikanku hidup kau memberikanku kasih sayang tulusnya cintamu, putihnya kasihmu takkan pernah terbalaskan hangat dalam dekapanmu memberikan aku kedamaian eratnya pelukmu, nikmatnya belaimu takkan pernah terlupakan oh ibu terima kasih untuk kasih sayang yang tak pernah usai tulus cintamuRead more

365 Hari Berlalu..

365 Hari Berlalu.., originally uploaded by herneesamshudin. AL-FATIHAH BUAT BONDA HAJAH KASMAH BINTI DAUD (13 Feb 1952 – 23 Mac 2010) Pejam celik pejam celik 365 hari sudah bonda meninggalkan kami. 23 Mac 2010 tepat jam 6.20 petang saya rasakan dunia gelap seketika. Bonda yang kami sanjung tinggi pergi meninggalkan kami buat selama2nya. Kami redhaRead more

Sebelum Ramadhan Menjelma..

..sempat juga saya menjengah pusara Bonda. Tenang sikit rasa hati nak menyambut Ramadhan walaupun hakikatnya, kerinduan pada arwah menjelma setiap kali waktu sahur dan berbuka. ©Hernee Nazir – Teringat berbuka dan bersahur sama..Sahur dengan nasi dan udang rebus cicah kicap pun rasa sangat berselera..