Favourites

Buah Kundang Kegemaran Ummi

Saja nak bagi korang terliur hehehe. Last two weeks kot ni Mama Cu bagi Ummi buah kundang. Ummi ni memang pencinta buah kundang. Dulu masa pregnant nasiblah ada musim. Pantang dengar ada jual, rasa masa tu juga nak hehehe. Tengok gambar pun rasa terliur hehe.

Walaupun saiz tak berapa besar tapi cukup buat air liur meleleh hoiii. Korang makan dengan kulit sekali ke kupas kulitnya? Ummi makan dengan kulit sekali. Bijinya jangan dimakan pula nanti tumbuh pokok buah kundang dalam perut ekeke.

Nah baca entri tahun lepas tentang Khasiat Buah Kundang. Ramai juga yang mencari info ni tau.

p/s Bila dah masuk April ni biasanya dah ada bau-bau Harumanis dah ni.. Tak sabar nak order hehehe.

Share this nice post:

Comments

comments

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

6 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: