DDHN – Menu of The Day 030218

03/02/2018

Menu hari Sabtu, menyambut tetamu dari jauh. Ummi masak apa? Masak jek lah yang simple-simple je ni. Janji tetamu dan anak tuan rumah kenyang menjamu selera hehehe. Menu yang dah biasa lalu dalam blog Ummi. Tak lain dan bukan..

Ayam Red aka Ayam Masak Merah.

Kacang panjang, kobis dan caarot masak lemak bersohoon dan tauhu kering.

Ikan selar goreng.

Ikan sepat masin.

Yang ni untuk minum petang, cempedak goreng. Habiskan baki cempedak yang ada hehe. Siapa tetamu Ummi tu ya? Ok nanti akan muncul la muka tetamu tu dalam blog. Dah lama tak jumpa dia, alhamdulillah sihat dan semakin ganteng hehehe.

Ok malam ni kita makan sedap kat 7 Spice sefamily ya. Korang masak apa hari ni?

Share this nice post:

1 Comments

  • zizie zack

    04/02/2018 at 11:23 am

    terbuka selera pulak tgk gambar-gambar makanan tu.. huhuhu

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: