Ramadhan 2017 – Day 26

22/06/2017

Plan asal Ummi nak masak lauk asam pedas. Sekali sampai rumah si abang merengek nak ayam red. Ummi beralah le dengan anak. Masak la ayam red. Lagi pun ada rezeki abang ilham bawa balik dari sekolah.

Ni ha.. cikgu bagi nasi impit, sambal kacang dan kari ayam. Jadi Ummi beraya awallah semalam ekeke.

Ini lauk yang abang ilham request. Sudahnya satu lauk je la Ummi masak. Malas nak masak lauk lain memandangkan dah ada lauk tambahan kat atas nun.

Alhamdulillah rezeki. Hari ni masih berfikir-fikir nak masak asam pedas ke tak sebab lada kisar dah yilek hahaha. Paling mudah kita buat mee sup sedap juga kan hehehe.

Share this nice post:

2 Comments

  • mama pipie

    22/06/2017 at 1:29 pm

    dah pre raya dah.. bestnya. baik cikgu dia ye

  • kisahsidairy

    22/06/2017 at 2:35 pm

    wah..bestnya dah dapat juadah raya..rindulah nak makan kuah kacang mak nanti sebab raya kat perantaun

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: