Ramadhan 2017 – Day 17

Menu Ramadhan Day 17. Simple tapi boleh tambah nasi banyak kali hehehe.

Ayam masak merah dan labu masak lemak je yang Ummi masak. Lepas tu potong-potong jambu batu simbah kuah rojak. Itu je la menu berbuka Ummi sambil suap dua hero ni.

Hari ni hero kecil Ummi dua-dua demam. Tengoklah muka masing-masing sedih benor. Ummi sampai rumah Opah, diorang tengah syok tidur. Opah kata makan pun tak lalu. Tapi alhamdulillah hero baju hijau laju makan bila nampak Ummi masak ayam red.

Mudah-mudahan cepat sembuh ya sayang Ummi. Bila anak demam ni kita pun tak tentu arah rasa. Nak makan ubat satu hal macam nak berperang hahaha. Ok, nak tidur kang terbabas sahur.

Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

5 thoughts on “Ramadhan 2017 – Day 17

  1. bilalah menu signature suggestion kak uyul tu kak hernee nak masak? geram tengok chef hernee upload gambar makanan yang dia masak kat ig, hehe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: