Ramadhan 2017 – Day 17

12/06/2017

Menu Ramadhan Day 17. Simple tapi boleh tambah nasi banyak kali hehehe.

Ayam masak merah dan labu masak lemak je yang Ummi masak. Lepas tu potong-potong jambu batu simbah kuah rojak. Itu je la menu berbuka Ummi sambil suap dua hero ni.

Hari ni hero kecil Ummi dua-dua demam. Tengoklah muka masing-masing sedih benor. Ummi sampai rumah Opah, diorang tengah syok tidur. Opah kata makan pun tak lalu. Tapi alhamdulillah hero baju hijau laju makan bila nampak Ummi masak ayam red.

Mudah-mudahan cepat sembuh ya sayang Ummi. Bila anak demam ni kita pun tak tentu arah rasa. Nak makan ubat satu hal macam nak berperang hahaha. Ok, nak tidur kang terbabas sahur.

Share this nice post:

5 Comments

  • Noor Aziemah Noor Azman

    13/06/2017 at 4:14 am

    Ya Allah sedapnyaaa. Tengok pun terliur 🙂 Salam perkenalan dan jemput datang ke blog saya 🙂
    http://missaziemah.blogspot.my/

  • kisahsidairy

    13/06/2017 at 8:38 am

    kesiannya dia,tapi kalau makan boleh masuk lagi,tak risau sangat,ilham kecik tu ok ke makan

  • Mar

    13/06/2017 at 1:14 pm

    sian hero ummi demam..masak sedap lak tu kak HN
    JanjiKita

  • Neeza

    14/06/2017 at 2:18 am

    bilalah menu signature suggestion kak uyul tu kak hernee nak masak? geram tengok chef hernee upload gambar makanan yang dia masak kat ig, hehe

    1. Hernee Nazir

      14/06/2017 at 1:29 pm

      hahaha chef la sgt..menu cincai je..

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: