Pengedar Shaklee Gelang Patah-Iskandar Puteri

Shaklee Biz

P_20170511_150334_BF(1)

Hai semua Winking smile

Masih tercari-cari Pengedar Shaklee yang sah di kawasan anda? Jangan risau akak ada, Akak Pengedar Shaklee Gelang Patah-Iskandar Puteri. Cakap je awak duduk kat mana akak boleh COD kalau jauh pun akak boleh pos keseluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak.

Gambar kat atas tu akak le tu selfie dengan produk kesayangan akak, Sustained Release Vita-C. Tahun ini adalah  tahun ke 5 akak bersama Shaklee. Kenapa akak suka produk Shaklee? Sebabnya Shaklee ada Landmark Study untuk memastikan vitamin-vitamin keluaran Shaklee benar-benar terjamin selamat dan berkesan. Boleh baca cerita selanjutnya di SINI.

Setakat ni alhamdulillah Shaklee banyak membantu akak dari segi kesihatan dan juga pendapatan. Kalau korang nak sama-sama jana pendapatan bersama Shaklee jangan lupa contact akak ya. Akak bantu korang. Kita sama-sama berjaya dalam Shaklee. Shaklee bukan sekadar makan vitamin, jual beli vitamin disebaliknya ada hubungan ukhuwah kekeluargaan yang kuat antara upline dan downline mahupun pelanggan. Korang mesti teruja kalau dapat sama-sama dengan kami.

Dah jangan fikir lama-lama ya.. boleh email akak hernee.nazir@gmail.com untuk keterangan lanjut.

I Red heart

SHAKLEE

Related Posts

2 thoughts on “Pengedar Shaklee Gelang Patah-Iskandar Puteri

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!