Khai Bahar – Bayang (Official Music Video)

Eh.. Ummi dah asyik ternyanyi dalam hati je lagu ni. Sambil dating dengan Babah kita duk tengok video klip ni sambil merungkai maksud lagu. Kelassss ko laki bini dah macam komposer lagu hahaha. Jom nyanyi sama-sama.

Lirik Lagu Khai Bahar – Bayang 

Lubuk hati yang terdalam
Dihuni rindu menjalar
Jarak terus memisahkan
Tapi hati

Mungkin tangan ini tak pernah
Membelai indah cintamu
Mungkin mata ini tak terlihat
Tak akan hilang

Bayang
Mekar di dalam jiwaku
Bersebelahan tanganku
Tak mungkin aku terlupa

Rindu
Hati ini semakin risau
Jurang perjalanan ku
Walau jauh tak kan berubah

Bayang
Mekar di dalam jiwaku
Bersebelahan tanganku
Tak mungkin aku terlupa

Rindu
Hati ini semakin risau
Jurang perjalanan ku
Walau jauh tak kan berubah

Bengang
Rindu mendera hatiku
Pedih menyiksa jiwaku
Tak pernah kita bersua
p/s Memang suka dengar suara Khai Bahar ni sejak fofuler kat Smule.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4650

8 thoughts on “Khai Bahar – Bayang (Official Music Video)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!