Khai Bahar – Bayang (Official Music Video)

Eh.. Ummi dah asyik ternyanyi dalam hati je lagu ni. Sambil dating dengan Babah kita duk tengok video klip ni sambil merungkai maksud lagu. Kelassss ko laki bini dah macam komposer lagu hahaha. Jom nyanyi sama-sama. Lirik Lagu Khai Bahar – Bayang  Lubuk hati yang terdalamDihuni rindu menjalarJarak terus memisahkanTapi hatiMungkin tangan ini tak pernahMembelai […]

Lagu Satu Hari Di Taman Haiwan–Alleycat

  Sebenarnya dengar Sepahtu Sinar pagi tadi membebel pasal segmen Emosinar yang diorang teka-teka lagu tu. Malam tadi dah ada pemenang dapat teka lagu “Satu Hari Di Taman Haiwan” nyanyian Alleycat. Ummi pun excited nak tengok lirik lagu tu. Kebetulan jam 9 lebih ada pula lagunya ke udara. Mengekek-ngekek dengar lagu ni. Kelakar pula tengok […]

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!