Dirgahayu (Official Music Video) – Dato’ Siti Nurhaliza & Faizal Tahir (OST Lara Aishah)

Selalu je dengar lagu ni kat Sinar.fm tapi pagi ni rasa sedap no. Macam dah boleh hafal pulak liriknya hehehe. Tak tahu pun lagu ni OST Drana Lara Aishah maklumlah saya dah lama tak layan TV. Jom lah layan official music video Dirgahayu by Dato’ Siti Nurhaliza & Faizal Tahir. Dua-dua vokal mantap dan ada kelebihan tersendiri. Bawah tu ada lirik jom nyanyi sama-sama.

 Lirik Lagu DIRGAHAYU Faizal Tahir & Dato’ Siti Nurhaliza

Adakah ini kali yang pertama
Adakah ini kali yang terakhir
Mungkin waktu tak mengizinkan kita
Mungkin jalan ceritanya berbeza
Ouhhh huwooo
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Andai takdir kita bertemu lagi
(Ku berdoa selalu)
Masihkah akan kau kenang kembali
(Takkan pernahku lepas)
Satu hari pasti nanti
Ku akan memahami
Namun cinta tak akan mati

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku

Tidak pernahku bersoalkan takdirNya
Dan ku percaya cintakan mengatasi
Semuanya

Ku terima segalanya
Namun tak aku mengalah
Ku pasti ada jawabnya
Ku berikan segalanya
Semua dan sesungguhnya
Cinta dirgahayu
Cinta dirgahayu
Cinta kau dan aku
Cinta dirgahayu
Dirgahayu
Cinta dirgahayu
Amacam best tak suara akak? hehehe. Percayalah walaupun akak suka nyanyi tapi akak bukan kaki karaoke ya hahaha. Babai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 thoughts on “Dirgahayu (Official Music Video) – Dato’ Siti Nurhaliza & Faizal Tahir (OST Lara Aishah)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *