Bila Tapak Kasut Terkopak.. Jomlah Gam Sendiri ?

Kasut kesayangan yang babah belikan terkopak tumitnya. Maka silalah tampal sendiri sebab kondisi kasut masih elok. Takkan tu pun nak suruh babah gamkan. Itu sangat over hahaha. 


Gigih ummi menampal nak. Semata2 tak nak membazirkan duit babah belikan kasut baru. Kasut ni pun dah nak setahun dah umurnya. Tapi kalau babah simpati nak belikan kasut baru ummi terima je ngeh3.

Kebetulan abang ilham baru dapat name tag kena tampal pada uniform sekolah. Jadi gam gajah tu bakal digunakan untuk name tag pulak. Yeay.. 2 in 1.. tak payah ummi buka sewing kit menjahit name tag. Tampal je sudah. Ok nanti ummi share projek tampal name tag abang ilham.

Babai! ?

Share this nice post:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Comments

comments

Hernee Nazir on sabbloggerHernee Nazir on sabfacebookHernee Nazir on sabinstagram
Hernee Nazir
Author
Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor

♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship
email to: hernee.nazir@gmail.com
whatsapp: 014-6106331

2 thoughts on “Bila Tapak Kasut Terkopak.. Jomlah Gam Sendiri ?

  1. Suria Amanda

    Sama la ngan SA, kalau ada kasu elok lagi..sanggup pi hantar jahit selain gam sendiri..kalau gam sendiri memang susah nak ok..kena gam kat tukang kasut pas tu mintak jahit..memang tahan lama la..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *