Love at first sight

04/02/2009

Kepada kawan² yg bertitle mak, ibu, mama, mummy, ummi..
Ape prasaan korang bile bace ayat kt atas tu..
Even saya blum mnjadi ibu.. saya rasa ayat tu cam sweet jek..
Ape kate kite bg kat mak² kite..msti dorang touching punye..
Nmpk cam simple je..tp ade maksud yg mendlm..
Bayangkn klau anak² korang cakap cam tu..

Confirm terharu..btul x?

.

..

Be4 this.. kite slalu dengar “Love at first sight”
Boyfren bagi kat girlfren (vice versa) ..esp.. mase baru² kenal.. (not me :-p)
Kite telupe yg sepatutnye ayat tu ditujukan kat mak kite..
(tapi x smua org mcm ni kan..i know..hehehe~)
Bile fikir balik baik ucapkn kat mak sendiri..kan kwn²?
Mesti dorang rase dihargai..terbls la penat lelah die melahirkan kite..
Nie my opinion la..korang cmane lak?
“Tepuk dada..tanye”..tanye ape ek? Hehehe~

Share this nice post:

4 Comments

  • Mummy Dasy

    04/02/2009 at 10:55 am

    wahwahwah sweet jek,,,,, aku nak tjuk ngan daneen ah tgk ape reaksi dia

  • .:Hernee Nazir:.

    04/02/2009 at 11:31 am

    Mummy Dasy>>a'ah tnjuk2.bagus2..

  • syahza

    04/02/2009 at 1:48 pm

    kalo baby celik2 mata je pandang muka mak bidan dulu camno lak tu? hehe..

  • .:Hernee Nazir:.

    04/02/2009 at 2:14 pm

    Syahza>>mak bidan jd sawan..hehehe

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: