Friday’s Lunch–Geng Jumaat, Pizza Samyeang & Ayam-Haseyo

  Hajat hati nak ajak Geng Jumaat aka Geng Makan ke kawasan UDA Business Centre sebab Ummi nak mencari jubah atau baju yang berkenan di hati berwarna krim. Tapi baru teringat dengan janji nak makan Ayam-Haseyo. Minggu ni Ummi banyak terbabas haisyhhhhh. Kena workout lebih sikitlah ya. Sesal dulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna hahaha.…Continue reading Friday’s Lunch–Geng Jumaat, Pizza Samyeang & Ayam-Haseyo

DDHN | Resepi Daging Goreng Pedas Korea

hujung2 ramadhan, terjumpa resepi ni.bila tengok gambar adoiiimakkkk kecur betul air liur hahaha.nekad jek nak masak.. walaupun dalam hati fikir “aku makan sorang je lauk ni”memang tak rasa pun babah ilhams nak makan lauk ni. sekali dah masak, ehhhh sedap kata kauuuu.babah pun kata sedap.. cumaaaaaaaaaaaaaaaa.boleh jadi tercabut gigi kata dia. kahkahkah.marinate tak lama, lepas…Continue reading DDHN | Resepi Daging Goreng Pedas Korea