Tag: Dekorasi Bajet

Ummi Ilham’s SoHo Make Over.. Ecehhh :p

Assalamualaikum semua.. Hari ni Ummi kerajinan nak share dengan korang SoHo Ummi yang secoet tu. Sesuai diaplikasikan untuk ruangan yang terhad. Apa tu SoHo? Alaaaa sebelum ni Ummi dah terangkan dah dalam entri INI dan INI. Tak pe share lagi pun takpe hehehe kot ada yang tak pernah dengar. SoHo atau Small office/Home office dikatakan

Deko Raya 2018

Assalamualaikum.. Dah siap kemas rumah ke belum tu kekawan? Ummi dan Babah dah siap kemas dah. Entah la kemas ke idok tu tak pasti lah hahaha. Sebab kemasnya sekejap je hehehe. Tahun ni kami masih lagi mengekalkan tema tahi cicak hahaha. Eh salah tema hitam putih. Kami ni mendeko rumah dengan deko bajet je. Tak
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!