Category: The Ilhams Favourite

Demam Beyblade Dah Terjebak Ke Belum?

Assalamualaikum.. Hai mak ayah.. anak korang dah terjebak dengan beyblade ke belum? The Ilhams semenjak Ummi berpantang ni memang dah terjebak jebuk la dengan ni ha. Dah berapa ketul beyblade jadi milik diorang. Gambar atas tu koleksi yang ada. Ada juga beberapa yang dah jadi korban. Rasa bersimpul lidah nak menyebut beyblade padahal gasing je

F&N Magnolia Smurf Collection

Thanks Mommy Ngah, suka hero-hero kecil Ummi dapat koleksi cup dari F&N Magnolia Smurf Collection. Nasiblah dapat karakter yang sama dengan kuantiti yang sama kalau tak memang hijau muka Ummi. Mommy bagi 4, boleh lah Ummi Babah tumpang sekaki minum guna cup ni hehehe. Ilham tanya “ini siapa Ummi?” Dengan confident Ummi jawab “Ini Clumsy”
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!