SAFI Micellar Natural Cleansing Water Efektif Menghilangkan Kesan Makeup

Beauty

SAFI Micellar Natural Cleansing Water Efektif Menghilangkan Kesan Makeup | Assalamu’alaikum. Hai korang yang kaki makeup ni. Ummi ada satu soalan untuk korang. Selama korang duk bermakeup ni produk apa yang korang guna untuk hilangkan kesan makeup kat muka korang tu ya?

IMG_20190709_182822

SAFI Micellar Natural Cleansing Water ada tiga variasi tau. Ada Rose, Neem dan Cucumber. Jom kita berkenalan dengan setiap satu variasi.

SAFI Micellar Natural Cleansing Water – Rose
Kulit normal & Kombinasi
Membersih & mengecilkan liang pori

Diformulasi dengan 100% bahan aktif semulajadi Ros, ia membersihkan solekan dan kotoran dengan 1 sapuan serta mengecilkan liang pori yang mengurangkan wajah berkilat, hasilnya kulit segar dan berseri. Sesuai untuk kulit normal dan kombinasi.

SAFI Micellar Natural Cleansing Water – Neem
Kulit berminyak & Berjerawat
Membersih & mengawal jerawat

Diformulasi dengan 100% bahan aktif semulajadi Neem, ia membersihkan solekan dan kotoran dengan 1 sapuan serta mengawal jerawat, hasilnya kulit berseri tanpa cela. Sesuai untuk kulit berminyak dan berjerawat.

SAFI Micellar Natural Cleansing Water – Cucumber
Semua jenis kulitMembersih & melembapkan kulit

Diformulasi dengan 100% bahan aktif semulajadi timun, ia membersihkan solekan dan kotoran dengan 1 sapuan serta melembap dan juga menyihatkan kulit, hasilnya kulit lembut dan bermaya. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Agak-agak korang Ummi sesuai guna yang mana satu? Cepat teka hehehe. Ok untuk pengetahuan korang Ummi sangat serasi menggunakan SAFI Micellar Natural Cleansing Water – Cucumber. Bukan kaki makeup pun boleh guna tau. Lepas guna rasa kulit muka bersih, segar dan lebih bermaya.

Korang yang nak mencuba boleh dapatkan produk  SAFI Micellar Natural Cleansing Water ni di super market, hyper market, farmasi, Watson, Guardian dan sebagainya. Sebotol 200ml dengan harga mampu milik hanya RM17.25 sahaja.

Untuk info lanjut, boleh layari website Safi Malaysia:

WEBSITE SAFI MALAYSIA
FACEBOOK SAFI MALAYSIA
INSTAGRAM SAFI MALAYSIA

Loading

Related Posts

One thought on “SAFI Micellar Natural Cleansing Water Efektif Menghilangkan Kesan Makeup

  1. cik azue tak pakai make up..masa kawin dulu, setakat gincu tu, tenyeh gitu aje dah hilang. kalau duk dalam dorm jadi model kawan praktis make up dulu, rasanya bantai guna sabun mandi je kut..hahaha..zaman dedulu (back to year 1994/95 dulu)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!