Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly Mampu Membersihkan Mesin Basuh Dengan Berkesan

Products Review

Hi korang. Ada berita baik untuk korang semua. Kini korang tak perlu risau bagaimana cara nak membersihkan ruang dalam mesin basuh. Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly mampu membersihkan mesih basuh dengan berkesan.

20170720_183343-01

Tahukah korang bakteria dan kotoran boleh ujud di bahagian belakang drum mesin basuh korang tu. Mikroorganisma dari pakaian kotor terutamanya dari stokin dan seluar dalam juga boleh membiak. Tanpa kita sedari kotoran yang tidak dibersihkan itu boleh memberi kesan kepada kulit kita. Macamana tu? Cuba korang bayangkan, korang syok je cuci baju tapi mesin basuh korang tu penuh kotoran. Lepas cuci dan kering korang yakin je baju tu bersih 100% dan korang pun pakailah baju tu. Tanpa korang sedari ianya boleh menyebabkan kegatalan pada kulit korang. Cuba bayangkan pula yang kena gatal-gatal tu bayi. Yang berkulit sensitif pun turut terdedah dengan ruam-ruam kulit. Aduhhhaiii kesiannya.

Maobao Washing Machine Cleaner.jpg

Ada beberapa faktor yang penyebab kenapa mesin basuh kita boleh membina kotoran dengan kerap:

  • kekerapan penggunaan pelembut fabrik
  • sambungan ke tangki air luar
  • kekerapan penggunaan mesin basuh yang tinggi (contohnya: keluarga besar)
  • mesin berumur 3 tahun ke atas dan tidak pernah dibersihkan sebelum ini

Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly.jpg

Maobao Washing Machine Cleaner oleh Schelly adalah jenama terlaris No.1 di Taiwan! Setiap kotak dilengkapi dengan serbuk kering 3x + 3x AG + Silver Ion. Ia juga diuji oleh makmal (SGS Labs) untuk memastikan tiada bahan kimia yang berbahaya digunakan dalam pembuatan produk ini.

Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly boleh dibeli secara online di https://www.facebook.com/happyshoppermy/ pada harga promo RM25 per box (NRP:RM33.90) + penghantaran. Ianya bakal berada dipasaran tidak lama lagi.

Sebelum saya berhenti membebel, jom kita tengok apa kelebihan menggunakan Maobao Washing Machine Cleaner by Schelly. Antara kelebihannya ialah:

1.Menjimatkan
2.Cepat dan mudah
3.Tak perlu nak panggil contractor untuk repair mesin
4.Satu-satunya jenama yang didatangkan dengan anti-bacterial
5.Jenama Mesin Basuh No.1 Taiwan

Ok korang, bolehlah keluarkan sikit bajet untuk beli pencuci mesin basuh korang tu. Insha Allah berbaloi. Jimat kos nak mengupah kontraktor untuk membersihkan kotoran di kawasan dalaman mesin basuh korang tu. Harga upah tu kalau dikira-kira boleh mencecah RM300 tau. Aduhaaiii banyak tu. Boleh invest beli barang keperluan lain. Haaaa sila fikir semula ya.

Dapat sekotak untuk mesin basuh korang di sini ya!
https://www.facebook.com/happyshoppermy/

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!