13 responses

  1. kisahsidairy
    09/05/2017

    kalau harga macam tu hernee,moh ler kita buka tepi laut tu je..lagi syok..hehehe

    Reply

    • Hernee Nazir
      09/05/2017

      hehehe..mungkin ada yg suka eda..kita2 ni kalo org sponsor ok la hehehe

      Reply

  2. maszull
    09/05/2017

    assalamualaikum hernee…betul tu…masak sendiri lg sedap kot…kalau sponsor tu lain ceritanya kn…pantang oper jer kn…

    Reply

    • Hernee Nazir
      09/05/2017

      waalaikumussalam..hehehe betul tu ma..

      Reply

  3. UYUL ROSLI
    15/05/2017

    macam mahal jekk kakk. hehehehe

    Reply

    • Hernee Nazir
      15/05/2017

      hahaha well..hotel memey la mahal..

      Reply

  4. Ahmad Farhan
    27/05/2017

    Wow.. terbaik ni list ni.. boleh la charterer belanja kitorang kat salah satu tmpt di atas Ramadhan tahun ni…..

    Reply

    • Hernee Nazir
      27/05/2017

      alaaaaa..baru nak suruj orang kotug belanja hahaha

      Reply

  5. Halimah osman
    31/05/2017

    Baru nk survey…ya lah mahal nyer…msk aje lah kt rmh..jgn membazir…

    Reply

    • Hernee Nazir
      31/05/2017

      hehehe memang telan air liur tengok harganya.. kalau orang tak jemput idok le makan buffet ramadhan..baik masak puas hati..hehe

      Reply

  6. Shaiful
    16/06/2017

    Dulu harga tak sampai macam ni pun. Pehhh sekarang harga 1 kepala dah macam belanja lauk untuk seminggu kat kedai aceh haha..

    Reply

    • Hernee Nazir
      19/06/2017

      hehehe.. tu lah..kalau orang tak belanja konfem tak pergi ekeke

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top
mobile desktop