Asam Jawa Xtra Tanpa Biji Adabi

02/05/2017

Korang yang rajin masak ni, korang pakai asam jawa apa ek?  Saja je nak kongsi.

P_20170421_074842

Semenjak guna Asam Jawa Xtra Tanpa Biji dari Adabi ni rasa memang dah lama la tak beli asam jawa yang ada biji tu. Memang memudahkan kerja di dapur. Tak payah dah nak pilih-pilih, asing-asingkan biji asam bila nak masak asam pedas ke atau masak apa-apa saja yang berasam. Ye lah kita mak-mak ni mana la sempat nak terhegeh-hegeh kat dapur. Lambat siap kang anak menjerit hehehe.

Harga saya tak pasti pula, main ambil je tiap kali belanja hahaha. Tapi sebekas ni tahan lama la. Maksud saya banyak kali jugalah dapat masak. Lepas buka jangan lupa masukkan dalam peti sejuk. Nanti expired sia-sia je hehehe.

Korang yang belum cuba, boleh la guna asam jawa ni tau. Sama je macam asam jawa lain cuma kelebihannya tak ada biji. Selamat mencuba! Winking smile

Share this nice post:

6 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: