Rambling

Santai Petang Bersama Aqil Dan Ariq

weekend1

cerita semalam petang. ummi saja bawa budak berdua tu ronda2 pusing taman. dah lama tak bawa motor, kebetulan motor acu nuar ada kat rumah. jomlah kita meronda sekali dengan mommy ngah yang baru balil kerja. babah duduk rumah pomen motor dia hehe.

ilham request nak pergi rumah opah. lepas tu request nak pergi rumah aqil. sekali jumpa aqil tepi jalan pun tengah meronda. sudahnya ke taman lah kami menghabiskan petang ahad.

tu ha macam boria berempat hahaha. 

weekend2

bila dia dah dapat bebas. memasing tak ingat dunia hehehe. syamil dah terer main gelongsor dah. ummi beriya tunggu dia panjat tangga, rupanya dia dah muncul turun dari gelongsor.

weekend 3

ehh ummi nak juga berbuai hahaha. sebenarnya kesian kat syamil nak naik buai. nak bagi dia naik sorang takut jatuh. ummi kenalah temankan. eh ada anak angkat gegirp kat sebelah hehe. lepas main2 kami baliklah dah nak maghrib sempat jengah rumah aqil kejap. walaupun ada budak tu merengek sakan nak tinggal kat rumah aqil hahaha.

Share this nice post:

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

2 thoughts on “Santai Petang Bersama Aqil Dan Ariq

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *