Ilham.. 1 Month Oredi ;)

Hari ni 12/8/11 alhamdulillah genap sebulan sudah Muhammad Ilham Syahmi. Sebenarnya saya kira esok dia sebulan rupa2nya hari ni hehehe. Thanks to Mummy Cdot & Mummy Dasy jadi kalkulator saya sekejap tadi. Apalah Ummi Ilham ni dah tak reti mengira agaknya hehehe.

Setakat sebulan ni, memang macam2 ragam dan perubahan yang ada. Maklumlah Ilham baru nak sesuaikan diri dengan alam baru. Sabar je la kan walaupun Ummi dah tak sempat nak dapat mimpi2 indah. Rasa nak jumpa mimpi pun susah dah sekarang. Pejam celik pejam celik tinggal sebulan je cuti, haiyooooo rasa macam nak sambung berbulan2 lagi boleh tak? hehehe.

Ok lah Ilham tengah syok tidur tu, gambar fresh lagi.. kalau Ilham tidur Ummi pun kena ambil peluang tidur.. kalau dia dah jaga kang jawabnya ngempeng sambil tersengguk2 la Umminya hehehe. Esok bermulalah misi menghitung hari.. 14 days to go.. Yeeeeeehaaaaaaaa.. 🙂

9 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!