My BFF An :)

My BFF An :) by herneesamshudin
My BFF An 🙂, a photo by herneesamshudin on Flickr.

Happy sangat hari ni dapat jumpa kawan baik saya dari sekolah rendah. Dah lama tak jumpa. Kalau dia balik rumah mak dia pun kadang2 tak sempat nak jumpa. Padahal duduk tak jauh mana pun kat Singapore je dah macam berjuta2 kilometer dah hehehe.

Tadi majlis pertunangan adik dia, jadi saya pun datang la orang dah jemput kan. Target utama saya nak jumpa An je. Nak berborak panjang, tapi masa singkat. Malam ni dia dah nak balik Singapore, maklumlah anak2 sekolah hasben dia pulak kerja esok. Berborak mana sempat je la. Sempat juga berborak dengan 3 hero dia, sorang princess tu tak pandai cakap lagi, tapi muka alahai comel benor. Geram pulak rasa nak pinjam bawak balik 🙂

***Untuk Kak Tam & Nor.. Kalau korang terbaca entri ni.. An rindu kat korang juga tau.. bila la kita nak kumpul berempat ek.. rindu zaman sekolah2 dulu.. Naik motor ke hulu ke hilir kampung.. Harap2 satu hari nanti kita dapat berkumpul semula 🙂 ***

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!