Budak Tak Ada Kerja

Cerita lama, baru terjumpa dalam draft tapi tak publish ngeh2.

‘Budak Tak Ada Kerja’ ni ada 2 orang seopis dengan saya (klu: 2 nama yang berebut dan main ngelat nak menang ‘si kuat bebel’ no 2 & 3). Tengok tu dia rembatnya sponge kat pantry, lepas tu di dekonya jadi sponge bob. Patutlah hilang sponge satu kan. Hampeh betul 🙂 Bila boss nampak dan soal saya, saya dengan baik hatinya mengcover kawan2 kata ‘diorang bawak sponge sendiri’ ciskek betul!

Dah tu je bebelan petang. Selamat balik rumah! 😀

 

© Hernee Nazir – Nak ajak En. Nazir pergi pasar malam. Tekak teringin nak makan nasi kerabu 🙂

4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!