Saya Bukan Penggemar Nasi Ayam Penyet

Sah.. memang sah saya bukan penggemar Nasi Ayam Penyet (NAP) ;). Ni tadi lunch saya ngengada nak mencuba bila tengok Ita dan Nazam makan NAP ni. Sebelum ni saya pernah rasa masa makan kat Restoran ZZ. Memang masa tu dah cakap awal2 la saya tak suka.

Entah kenapa tak ada perasaan masa makan. Rasa saya macam kering je walaupun ada kuah sup. Jakun ek saya ni hehehe. Banyak2 bahan yang ada ulam kacang panjang je yang saya paling suka haha. Diorang kata sedap, tapi saya tak pandai nak bezakan sedap ke tak. Sudahnya saya makan isi ayam tu je, tu pun tak habis. Tak tahulah bila pintu hati saya akan terbuka untuk NAP ni 🙂

Hernee Nazir – Apa kes asyik tayang makanan jek ek..hehehe.. Lepas ni ada satu lagi entry Isnin yang belum publish.

**blogging guna henpon chokia jek ;)**

4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!