Misteri Kehilangan Sun Maid Raisin ;p

Anything About Me Rambling

Misteri nusantara uolls! πŸ™‚ Petang ni tetiba rasa nak kunyah kismis. Terus le buka drawer kat opis, sekali tengok kismis sudah hilang. Aeh pelik betul, seingat saya memang belum habis lagi kismis tu. Siap dengan kotak2 sekali hilang. Pelik bin ajaib betullah. Dah tanya kawan2 keliling, diorang pun tak nampak. Kalau diorang yang ambil pun saya tak kisah, dah biasa share2 makan.

Takkanlah semut curi? Mau rongak gigi ko semut nak makan kismis banyak tu. Mana perginya kismis ni ek? Ke tuan dia ni yang nyanyuk dah habis makan tapi kata ada lagi. Alamak urat belum putus dah nyanyukkah? πŸ˜‰

Related Posts

6 thoughts on “Misteri Kehilangan Sun Maid Raisin ;p

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!