Perarakan Buddha

Rambling
Ni la perarakan yang menakutkan itu. Lepas terjaga dari tidur mata saya terus terbeliak tengok orang cucuk ni. Takut juga bila tengok. Nak cerita kat blog punya pasal saya snap. Banyak gambar yang tak menjadi, ni je yang dapat diselamatkan.

Ada juga budak yang cucuk2 tu tiba2 macam nak meroyan. Dia nak lari. Saya pun terus tutup tingkap takut dia sergah saya kat tingkap. Cuak beb πŸ™‚

Esoknya baca Harian Metro, ada perarakan pengamal vegetarian untuk orang Buddha. Rasanya samalah dengan yang ini kot πŸ˜‰

post signature

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!