Perarakan Buddha

Ni la perarakan yang menakutkan itu. Lepas terjaga dari tidur mata saya terus terbeliak tengok orang cucuk ni. Takut juga bila tengok. Nak cerita kat blog punya pasal saya snap. Banyak gambar yang tak menjadi, ni je yang dapat diselamatkan.

Ada juga budak yang cucuk2 tu tiba2 macam nak meroyan. Dia nak lari. Saya pun terus tutup tingkap takut dia sergah saya kat tingkap. Cuak beb 🙂

Esoknya baca Harian Metro, ada perarakan pengamal vegetarian untuk orang Buddha. Rasanya samalah dengan yang ini kot 😉

post signature

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!