Lokasi Terakhir..


Settle beli kipas segala..
kami berdezup ke JJ Bukit Indah..
memandangkan masa macam tak mencukupi je..
sampai JJ around 5pm..
terus ke tempat yang dirancang..

nak cari bantal comel² letak kat sofa..
nak cari apa² yg patut lah..
tapi kali ni tak sempat nak beli betul²..
saya ni kalau nak beli barang agak lama membelek..
dah puas hati baru beli..cheh~

so kami sambar je apa yg sempat..
memandangkan dah nak pukul 6 lebih..
En. Nazir nak ke tempat kerja pukul 7.30pm..
terus laju je jalan..
penat bukan kepalang semalam..
saya rasa dah naik sakit kaki ni..
jalan pun dah macam itik pulang petang..huhuhu~
sampai rumah dalam pukul 7..
hujan lebat gila wehhhh..
tu yg buat saya tertido on the way balik..
hehehe~ makan hati orang sebelah tengok..hehehe~

nampaknya impian saya nak duduk rumah time cuti semalam..
sudah terkubur..hehehe~
tak pe lah yg penting saya buat benda yg berguna..hehe~

2 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!