Projek Kuih Raya The Ilhams | Cornflakes Madu Giant 2 Seringgit

Assalamualaikum.. Cerita dua hari lepas. Selagi Ummi tak tunaikan permintaan diorang selagi tu soalan “Ummi.. bila kita nak buat kuih raya?” akan terngiang-ngiang di telinga. Haiiisyhhh anak-anak bertuah ni. Tahukah kalian yang sejak kelahiran Abang Ilham, Ummi terus pencen buat kuih raya? Ya kalian tak tahu sebab Ummi tak cerita hehehe. Permintaan Abang Ilham nak…Continue reading Projek Kuih Raya The Ilhams | Cornflakes Madu Giant 2 Seringgit

Koleksi Kuih Raya dari Premium Homemade Cookies

Aktiviti di office hari ni selepas perut kenyang dari lunch. Menjadi juri kepada koleksi kuih raya dari Premium Homemade Cookies. Juri kat kau hahaha. bajet chef la konon haha. Sebenarnya Kak Ain bagi tester kuih raya jualan As budak Finance Department. Kelassssss puasa pun belum dah makan kuih raya hahaha. Antara barisan para juri hahaha..…Continue reading Koleksi Kuih Raya dari Premium Homemade Cookies