Ramadhan Al-Mubarak

Lemang Periuk Kera Bersama Rendang Ayam

Assalamualaikum..

Saja nak kongsi juadah masa awal-awal puasa hari tu Ummi ada order lemang periuk kera dimakan bersama rendang ayam dengan Cik Na. Masa makan Ummi teringat post Ummi tahun 2015 dulu hehe masa Abang Ilham baru-baru dapat mandat jadi abang hehe. Kisah lemang periuk kera. Korang boleh baca kat SINI.

_DSC0541

Ummi beli 3 ketul je takut tak habis membazir nanti.

_DSC0542

Ummi beli saiz besar RM2.50 sebiji

_DSC0539

Inilah rendang ayamnya. Sedap.. not bad! Semangkuk RM7. Semalam Ilham tetiba berbunyi nak makan periuk kera. Masa Ummi beli pelawa dia makan dia jual mahal. Ni tetiba buat-buat tanya pula. Bertuah betul budak sorang ni tau. Saja la tu nak test Ummi. Haip!!!

Share this nice post:
Tagged ,

About Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
View all posts by Hernee Nazir →

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *