McDonald’s Durian Mcflurry Kembali Lagi 14 June 2018

McDonald’s Durian Mcflurry Kembali Lagi 14 June 2018

McDonald's Durian Mcflurry.jpg

Berita baik untuk peminat McDonald’s Durian Mcflurry, dia muncul lagi hoiiii.. dengar cerita 14 June 2018 ni dia muncul.. Ehhhhh tak sabarnya Ummi nak beli.. Harap-harap kali ni dia muncul lama sikit la. Kalau yang lepas rasa tak puas nak makan tau. Tup tup dah stop jualan.

Heiiii beraya makan McDonald’s Durian Mcflurry la kita gamaknya. Konfem tarikh tu beratur orang kat McDonald’s kan. Haruslah Ummi pujuk Babah ajak ke McD kalau tak Ummi mogok tak nak masak raya. Boleh gitu? hehehe.

Korang jangan lupa save the date ya! Kang meleleh air liur tengok Ummi share kat blog. ehhhh.. ehhhh jangan Ummi yang melopong ni nanti sudah la ya hehe.

Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

2 thoughts on “McDonald’s Durian Mcflurry Kembali Lagi 14 June 2018

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: