McDonald’s Durian Mcflurry Kembali Lagi 14 June 2018

12/06/2018

McDonald's Durian Mcflurry.jpg

Berita baik untuk peminat McDonald’s Durian Mcflurry, dia muncul lagi hoiiii.. dengar cerita 14 June 2018 ni dia muncul.. Ehhhhh tak sabarnya Ummi nak beli.. Harap-harap kali ni dia muncul lama sikit la. Kalau yang lepas rasa tak puas nak makan tau. Tup tup dah stop jualan.

Heiiii beraya makan McDonald’s Durian Mcflurry la kita gamaknya. Konfem tarikh tu beratur orang kat McDonald’s kan. Haruslah Ummi pujuk Babah ajak ke McD kalau tak Ummi mogok tak nak masak raya. Boleh gitu? hehehe.

Korang jangan lupa save the date ya! Kang meleleh air liur tengok Ummi share kat blog. ehhhh.. ehhhh jangan Ummi yang melopong ni nanti sudah la ya hehe.

Share this nice post:

2 Comments

  • Drama Andainya Takdir 2 (TV3) – herneenazir.com

    12/06/2018 at 2:17 pm

    […] malam ni memang entri reminder ke apa ek? hehe. Tadi reminder McDonald’s Durian McFlurry, kalo ni reminder bermulanya drama kegemaran ramai iaitu Drama Aindanya Takdir 2. Drama ni akan […]

  • kisahsidairy

    13/06/2018 at 9:00 am

    kejam betullah…haishhh….nasib baik ABC,so khamis dah boleh beratur..hahahaha

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: