Rose Face Serum ZEETA – Menghilangkan Jeragat & Jerawat Paling Berkesan

22/08/2017

Makin hari main banyak munculnya produk-produk kecantikan di pasaran. Banyak-banyak produk, Ummi tertarik dengan satu produk ni. Tak pastilah korang pernah dengar ke tidak. Produknya.. jeng.. jeng.. jeng.. tak lain tak bukan ROSE FACE SERUM ZEETA.

Rose Face Serum ZEETA2

Rose Face Serum ZEETA adalah serum muka berasaskan Rose Organik No.1 Di Malaysia yang menggunakan kaedah semburan untuk menghilangkan jeragat dan parut jerawat sepantas 14 hari*.

Ianya tidak melekit dan sejuk di muka. Kandungan serum ini hasil 100% bunga Rose Organik dan Rose Merah. Diperbaharui dengan formulasi baru iaitu mudah meresap ke dalam kulit dengan teknologi 30,000 iu dalam Vitamin E Oil. Hasil teknologi ini juga memberikan kesan positif kepada kulit muka dengan selamat dan cepat.

Korang dah tak payah susah-susah nak petik kelopak-kelopak bunga rose dan rendam untuk dapatkan airnya. Dengan Rose Face Serum ZEETA, sembur-sembur je insha Allah berkesan.

Antara Kelebihan Rose Face Serum:

• Mengandungi Vitamin E,Vitamin C, Omega 3 dan Omega 6 yang sangat penting untuk melindungi kulit dari kesan panas cahaya matahari.
• Semburan yang halus untuk serapan maksimun,menyamai teknologi nano.
• Vitamin E 30,000 iu
• Serum semburan NO.1 tidak meleleh dan tidak melekit.
• Parut jeragat hilang seawal 7 hari

Rose Face Serum ZEETA.png

4 Nutrisi Hebat Dalam RFS

Vitamin E

  • Fungsi vitamin E adalah untuk menghalang radikal bebas dari udara, disebut sebagai anti oxidant. Ianya menyebabkan terjadinya proses penuaan pada kulit. Apabila kita boleh melawan radikal bebas dari kulit, kita boleh mengurangkan kedutan dari berlaku dengan cepat dan dapat menjaga sel kulit muka muda.
  • Contoh perbandingan yang boleh kita buat, adaalah beza baju yg kita sidai di tempat teduh dan baju kita sidai di bawah panas matahari. Warna baju pudar nampak macam baju dah lama, padahal baju baru.
  • Kulit kita selalu menghasilkan sel kulit baru, kalau ianya dijaga dan dilindungi, maknanya kita jaga kemudaan sel kulit muda itu supaya lambat sedikit “lusuh” nya.

Vitamin C

  • Macam vitamin E, kaya dengan antioksidan, tapi vitamin C peranannya ialah mengaktifkan sel muka untuk menghasilkan kolagen, molekul penting untuk kulit yang sihat.
  • Vitamin C ni samada yang kita makan atau kita sapu pada kulit memang akan merangsang kulit menghasilkan kolagen.
  • Vitamin C juga penting kerana ia yang akan merawat UltraViolet (UV). UV ini yang akan merosakkan kulit muka, iaitu photodamage. Kebanyakkan pengguna gemar makan kolagen. Cara yang lebih baik ialah kita ambil vitamin C, dan sapu Vitamin C pada kulit. Biar kulit menghasilkan kolagen secara semulajadi.

Omega 3 (makan dan sapu)

  • Kulit memang memerlukan fatty acid seperti Omega 3 untuk mengekalkan kelembapan, menormalkan pengeluaran minyak dan untuk mengekalkan keanjalan kulit.
  • Sama seperti vitamin C, ianya penting untuk melindungi kulit dari photodamage dan kesan sunburn. Kesan sunburn ni dipanggil “inflammatory skin response”. Kesannya lebih kurang seperti kulit yang terkena minyak panas.
  • Omega 3 dalam minyak ikan yang kita makan, akan pergi ke hati, diproses dan akan ke kulit untuk fungsi yang sama. Omega 3 yang kita sapu pada kulit akan meresap ke kulit dengan lebih cepat.

Omega 6

  • Omega 6 kaya dengan linoleic acid, ianya ringan dan nipis rasa minyaknya. Peranannya untuk menyuburkan kulit dalam masa yang sama tak rasa berat berminyak.
  • Omega 6 tujuannya untuk mengekalkan fungsi kulit sebagai pelindung muka kita dan mengurangkan sel kulit dari mengelupas. Orang yang mempunyai masalah jerawat kulit mereka kurang linoleic acid, ianya menyebabkan kulit muka kurang keupayaan “melindungi” dan kulit jadi senang diserang bahaya dari UV dan udara yang bertoksik.Sebab itulah, serum ini memang diformulakan untuk ada 4 nutrisi hebat ni, bila spray kita gunakan teknologi sama dengan nano, spraynya tidak akan meleleh, nampak elok dan cantik pada muka dan meresap dengan perlahan. Paling penting ianya tidak melekit.

Harga Rose Face Serum

Rose Face Serum ZEETA1

Korang mesti tertanya-tanya berapa harga sebotol kan? Sebotol RM50 sahaja tidak termasuk postage. Boleh tahan selama 2 bulan bergantung kepada kekerapan korang menggunakan produk ni. Ehhh tak mahal. Harga tu masih mampu milik lagi tau.

Testimoni Rose Face Serum

Nahhhh, Ummi belanja korang testimoni pengguna setia Rose Face Serum ZEETA.

Testimoni Rose Face Serum

Testimoni Rose Face Serum2

Koleksi testimnoi korang boleh tengok kat sini ya >> KLIK SINI UTK ALBUM TESTIMONI RFS

Korang apa tunggu lagi??? Takkan nak biarkan kedut, jerawat, jeragat kat muka makin bertambah baru nak cari jalan penyelesaian? Dah pergi cepat-cepat dapt produk terbaik untuk menghilangkan jeragat, parut jerawat paling cepat berkesan dan selamat!

Media Sosial:
Facebook page: ZEETA PAKAR MAWAR
Instagram: @zeetaofficial
Whatsapp untuk order: 019-2209069
Website: www.zeeta.com.my

Keyword:

  • Cara hilangkan jeragat paling berkesan
  • Cara hilangkan bekas jerawat cepat dan selamat
  • Bagaimana nak hilangkan parut jerawat
  • Produk terbaik untuk hilangkan jeragat 2017
  • Produk terbaik untuk hilangkan parut jerawat 2017
Share this nice post:

12 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: