Aidilfitri 2017 – Beraya Ke Rumah Mak Anjang

05/07/2017

Masih cerita raya pertama. Jenuh eh nak habis cerita raya haha. Lagi pun Ummi suka asing-asing cerita baru best. Gitewwww. Rumah seterusnya rumah Mak Anjang.

P_20170625_180505_vHDR_On

 Semua kena kerah tengok kamera hahaha. Nasiblah kan.

P_20170625_180601_vHDR_On

Siap je kami menjamu selera menu hari raya Mak Anjang, sampailah rombongan anak-anak Mok De.

P_20170625_180947_vHDR_On

Makin riuh rendah rumah Mak Anjang. 

P_20170625_181309_vHDR_On

Puas lepak kat dalam lepak kat luar pulak.  

20170625_184008

20170625_184032

Sebelum balik sempat kami anak beranak bergambar ramai-ramai kecuali si Ilham yang tak nak bergambar. Malas nak tunggu dia snap jek lah hehehe.

Ok balik dari rumah Mak Anjang kita sambung ke rumah Mommy Ngah walaupun mata Ummi dah berat nak terpejam. To be continued!

Share this nice post:

2 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: