Ronda2 Sambil Makan2 @ Bubur Nasi Istimewa No. 1, Taman Sentosa

cerita malam ahad kami. siangnya tu dari pagi bawa ke petang dengan babah ilhams dok memikir nak ke mana. sudahnya petang lepas babah siap cuci kereta dia ajak ronda2 lepas tu makan bubur kat taman sentosa. kata babah macam dah lama tak pekena bubur sentosa. last masa syamil dalam perut kot. eh last makan sebelum bersalinkan syamil la syamil pun dah nak masuk 2 tahun bulan ni.

budak sorang ni kalau dah dapat otak2 memang dia je la kongker. siap tanya otak2 kecil tak ada ke? rupanya dia nak pepes hahaha.

serious benor muka pakcik ni kan haha.

yeay..set bubur kita dah sampai. ummi babah makan bubur. nyum3.

macam biasa tambaham sepinggan kupang sambal. sedappppppp.

abang ilham share dengan syamil makam nasi ayam. dia sabotaj tak bagi ummi snap gambar. nampaklah sipi2 jek nasi ayam. tapi dia makan tak habis sebab dia kata tak sedap. adik tukang makan walaupun kerusi yang banyak makan ??.

lepas makan terus ke nusa bestari 2 nak ambil pes asam pedas mak ijan pada aunty noi hehehe. dah berkurun tumpang freezer dia. pes asam pedas mak ijam penyelamat kalau ummi terlambat nak masak hehe.

ok. itu saja untuk entry petang. jumpa lagi. babai!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Full-time Working Mom @ PTP | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331
Posts created 4647

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!