Tag: Bubur Lambuk

DDHN | Resepi Bubur Lambuk

menu berbuka puasa hari ke 6 keluarga kecil kami. hari sabtu kan, haruslah menu sepcial sikit sebab ummi ada banyak masa kat rumah. kalau weeekdays tu memang tak sempatlah nak pelbagaikan menu. atas persetujuan babah ilhams, maka menu kita bubur lambuk. tak tahulah kenapa, kalau buat bubur lambuk je mesti nak ada udang goreng kunyit.

Bubur Lambuk Dan Udang Goreng Kunyit :)

Dah berhari2 teringin nak makan bubur lambuk sebelum mula berpuasa. Dulu saya pernah masak tapi masa Mak yang guide. Kalau tak menjadi bubur lambuk saya kali ni saya terus tukar nama dia jadi “BUBUR LOMBOK” ngeh2. Hari Sabtu gigih buat bubur lambuk. Hajat menggunung nak buat Serawa Durian pulak tapi hajat tak kesampaian lagi. Tengoklah
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!