Category: Nemo

Nemo Dulu & Sekarang

dah lama tak update pasal Nemo. maklumlah dah lama tak uruskan Nemo. sejak kahwin memang dah jarang layan Nemo. Anna je yang jaga dia. Nemo dulu sangat comel, kecik je badan. (sila abaikan budak sihat kat belakang tu ūüėČ dia adalah Adam Hakimi anak buah Cdot) cikedindang je badan Nemo. penakut pulak tu. Nemo sekarang,

Sape Yang Ajar Ni???

Gambar ni saya rembat dari blog adik saya Anna..rasa geram tengok aksi si Nemo ni..sibuk adik saya layan blog..sibuk juga dia menempel dpn lappy tu..macam lah awak tu pandai membaca kan.. sape la yang ajar Nemo ni..kalau macam ni.. tak payah hantar kelas komputer la..bagi Nemo lappy je..biar dia cuba sendiri..hehehe~jangan terkejut kalau Nemo ada

Bila NEMO Merajuk

2 hari lepas En. Nazir main¬≤ dengan Nemo..masa main¬≤ tu Nemo nak cekau dia..jadi En. Nazir buat¬≤ marah dan pukul¬≤ badan Nemo..tiba¬≤ dia macam merajuk..mula¬≤ sembunyi di dapur..bila En. Nazir turun dan panggil nama dia..dia buat tak tahu saja..dia lari¬≤ tak nak tengok mukaEn. Nazir..agaknya dalam hati Nemo kata..“huh..dah pukul aku..nak pujuk¬≤ pulak.. boleh blah”
Show Buttons
Hide Buttons
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers:

error: Content is protected !!