Hari Raya Aidiladha

Menu Aidiladha 1439H

Assalamualaikum.. Sambung cerita menu Aidiladha kami, semua menu adalah BUKAN Dari Dapur Hernee Nazir. Sebahagiannya air tangan Mommy Ngah dan selebihnya Nenek order je. Jom tengok satu per satu. Itu saja menu kami, alhamdulillah kusssss semangat rezeki. Kami anak beranak menumpang makan je sebab masing-masing berkumpul di rumah Tok Ayah. Lepak-lepak sampai pukul 1pm baru …

Continue Reading
Hari Raya Aidiladha

Aidiladha 2017

Entri hari raya Aidiadha yang terlambat. Mood blogging kelaut dalam fuhhh. Malas sangat nak menaip. Raya haji tahun ni turn PJ. PJ bukan Petaling Jaya ok, tapi Parit Jabar, Senggarang, Batu Pahat hahaha. Ikutkan Ummi malas nak pakai baju raya kat rumah je tak kemana pun. Tapi Abang Ilham berusaha memujuk Ummi pakai baju raya …

Continue Reading
Hari Raya Aidiladha

Hari Raya Aidiladha 2016

cerita hari raya aidiadha kami untuk tahun ini.ecehhhh.. abang ilham nak bergambar dengan kambing katanya.pengalaman pertama untuk adik syamil tengok aktiviti qurban secara live. abang ilham sebelum2 ni babah pernah bawa tengok tapi jakun tetap ada hahaha. ummi bawa adik ronda2 tengok kambing dan lembu sekali.program qurban KRT desa paya mengkuang.ada 3 ekor lembu dan …

Continue Reading
Hari Raya Aidiladha

Aktiviti Qurban

hari Ahad lepas saya menyibukkan diri tengok program Qurban kat Kg. Pok. ye, ni bukan kampung saya. menumpang kampung orang lain. ada beberapa prang readers saya yang asalnya dari kampung ni 🙂 diorang tak datang biar saya yang datang. yang janji nak datang tu pun batang hidung pun tak nampak (ayat khas untuk Kak Wawa …

Continue Reading