Kempen Kembali Ke Sekolah ‘Cerahi Kehidupan Bersama TOP’ 2021/2022

CSR Program

Kempen Kembali Ke Sekolah ‘Cerahi Kehidupan Bersama TOP’ 2021/2022 | Kempen Kembali Ke Sekolah ‘Cerahi Kehidupan Bersama TOP’ 2021/2022 adalah inisiatif dari @topdetergentmy untuk membantu 333 pelajar sekolah rendah daripada keluarga yang diketuai oleh ibu tunggal dengan keperluan kembali ke sekolah untuk tahun persekolahan 2022.

Kempen ini dijayakan dengan Kerjasama Jabatan Kebajikan Malaysia (JKM), AEON, dan Shopee (kedai rasmi Southern Lion) dari sekarang hingga 26 Disember kerana sebahagiannya akan digunakan untuk keperluan kembali ke sekolah.

Sumbangan kepada setiap pelajar termasuk pakaian seragam sekolah, kasut sekolah, 3 pasang stokin, set alat tulis, bekas pensel dan pensel warna. Setiap keluarga akan menerima pek detergen serbuk TOP 2.3kg, manakala kanak-kanak akan menerima mainan lembut dan buku ilustrasi eksklusif oleh Emila Yusof.

Ummi suka sangat TOP Gentle Care baharu yang dirumus dengan Caring Touch Tech untuk pengalaman penjagaan kulit secara keseluruhan. Ia bebas daripada lima alergen paling biasa yang mencetuskan kesan sensitif terhadap kulit, ia sesuai untuk kulit seisi keluarga. Ummi juga suka bauan sitrusnya yang sangat wangi. Melekat baunya pada pakaian sekolah anak-anak dan pakaian harian.

Cuci sarung bantal pun Ummi guna sabun TOP tau. Wangi je ruang tamu. TOP memang terbaik!

Paling penting, ia boleh membuang 99.9% virus (termasuk COVID-19 dan Influenza A), dan bakteria. Sangat penting semasa pandemik.

Loading

Related Posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!