Thursday’s Lunch – Mangga Susu

Thursday’s Lunch – Mangga Susu

Lunch tempat sama, rindu mangga susu hahaha. Lagi rindu nak sedut air kedondong asam boi. Tapi malangnya kedondong tak ada stok huwaaaa. Akak pasghah dek. Akak sedut mangga susu yang sedap ni je.

Nasi pun makan juga berlaukkan asam pedas ikan pari. Fuhhhh, merecik peluh kepedasan hehe. Ikut hati nak makan sup juga tapi ku tahan tahan jebat hahaha.

Itu je lah menu tengahari hari ni. Semalam makan kat Cengkih. Kalau makan kat Cengkih segan nak snap gambar hahaha. Orang ramai sangat kiri kanan depan belakang. Esok hari Jumaat kemanakah kaki ini melangkah mencari bersuap-suap nasi.

Hernee Nazir

Full-time Working Mom | Blogger | Breastfeeding Peer Counselor | Shaklee Independent Distributor ♥ Product Review ♥ Food Review ♥ Media/ Events ♥ Advertorial ♥ Sponsorship email to: hernee.nazir@gmail.com whatsapp: 014-6106331

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: