Aidilfitri 2017 – Beraya Rumah Auntie Eda

Sorry.. ada cerita raya menyelit lagi hehe. Ini kejadian Ahad lepas. Hujung-hujung raya masih berkesempatan beraya ke rumah geng JDT Blogger, Eda. Kebetulan kami ke Pasir Gudang nak tengok anak buah Babah yang accident. Jadi ada masa yang seciput tu kita singgah beraya kejap.

20170723_194107-01.jpeg

TQ ya tuan rumah sudi menerima tetamu mengacau petang-petang hari. Siap goreng pop corn chicken la.. buah naga la. Dah pesan tak payah buat apa-apa kami nak singgah je.

20170723_194033-01.jpeg

Tengok bujang dua orang tu. Yang sorang senang hati terbongkang. Dia tak berapa ngam kalau kawan gegirl ni. Cuba anak Auntie Eda boy, konfem jadi BFF dia tu.

Once again, TQ Eda and Encik Amat. Insha Allah panjang umur kita pergi makan seafood sama-sama eh hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *