Aidilfitri 2017 – Beraya Rumah Aqil

14/07/2017

Raya ke 14, malamnya kami beraya ke rumah Aqil. Penat dah dengar Ilham asyik berzikir nak beraya rumah Aqil. Jadi marilah kita anak beranak serbu rumah Aqil. Menu yang dihidangkan sedap belaka. Terima kasih Ibu Aien.

Bergambar tu memang aktiviti MESTI! hahaha.

Join sekaki.

Kekonon suruh Mak Wee tolong snap gambar.

Nampak tak junior photographer in action hahaha.

Tok Ayah, Babah & Daddy Ngah syok berbual kat luar.

Ni sesi paling penting. Sesi bermaafan pasangan dari sekolah hahaha.

Sebelum balik kita belanja gambar Mak Wee dan anak buah kesayangannya Syamil. Tapi Mak Wee panggil Amim hehehe. Diorang berdua ni memang ngam. Jarang la diorang bergaduh. Kalau Mak Wee nangis pun biasanya Abang Ilham la yang punya angkara hahaha. Sekali lagi thanks tuan rumah sudi melayan kami anak beranak.

Share this nice post:

2 Comments

  • maszull

    20/07/2017 at 10:59 am

    ssalamualaikum hernee….almaklum la bln raya ni mmg banyak entri pi beraya ye…

    1. Hernee Nazir

      20/07/2017 at 12:33 pm

      waalaikumussalam ma..tu lah ma..

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: