Cantik Dan Bergaya Dengan Lazada Raya Fashion

Contest
Lazada_Ramadhan_Raya_Blogger_Contest_thumb

Masih berusaha mencuba nasib di hari terakhir di minggu ke 3 hehehe. Minggu ni temanya “Looking Good & Beautiful”.

3. Week Three Contest: HAPPENING NOW!!
Theme: Looking Good & Beautiful
 Contest period: 9 June 2017 – 15 June 2017
 Title of the article: Any title related to the Article

 a. What’s your color theme for this Raya?

Warna tema keluarga kami pada tahun ni ialah “Purple” warna ni pilihan Mommy Ngah. Actually diorang semua dah siap prepare sebelum puasa lagi. Ummi biasalah baju raya ni konfem memang last minutes punya hehehe. Weekend lah baru kita berusaha keras mencari jubah purple dan baju melayu purple ya anak-anak.

 b. Share your outfit details for this Raya

Sejak beranak pinak ni, baju raya Ummi haruslah mempunyai ciri-ciri nursing friendly almaklumlah mak menyusukan anak. Anak demand menyusu anywhere anytime jadi mak kena bijak memilih baju yang ready sepanjang masa untuk menyusukan anak tanpa membuka aurat. Apa yang penting dalam pemilihan baju raya ni wajiblah yang menutup aurat dan wudhu’ friendly ya.

 c. What outfit/clothes would you like to buy on Lazada’s platform for this Raya?

jubah purple nursing freindly
juba lazada

JF Fashion Vienna Dress Dokoh Patch with Rhinestone Y383 (Purple) 

Ummi berkenan pulak dengan jubah purple ni JF Fashion Vienna Dress Dokoh Patch with Rhinestone. Yang bestnya jubah ni of course nursing and wudhu ‘ friendly design, ada side pockets, kain yang berkualiti dan lembut jenis korean crepe dan yang istimewanya ada “dokoh patch with rhinestone”. Nampak simple tapi menarik kan. Harganya pun tak lah mahal sangat RM67.15 sahaja.

jelitasara2
jelitasara

Jelitasara X Lazada Pure Silk Long Shawl (Aurora Pink)

Jubah purple tu tadi dipadankan dengan Jelitasara X Lazada Pure Silk Long Shawl (Aurora Pink) memang matching sesangat. Long shawl ni 100% silk, mudah dipakai, selesa dan elegan. Saiznya pun besar dengan ukuran 180cm x 91.5cm. Nampak fashionable dengan harga yang berpatutan.

Dua barang ni lah yang Ummi duk berangan nak beli di Lazada sempena hari raya nanti. Korang kalau nak cuci mata beli baju raya sempat lagi. Bolehlah jengah-jengah apa yang ada di Lazada tu. Berbelanjalah dengan berhemah ya.

Nak join contest pun boleh klik link tu ya http://www.lazada.com.my/blogger-contest/

marhaban ya ramadan lazada

Sempena bulan Ramadhan ini yang mulia ni, Lazada Malaysia telah melancarkan Marhaban Ya Ramadhan By Lazada  dan Riang Ria Raya (http://www.lazada.com.my/riang-ria-raya/) yang menawarkan potongan harga sehingga 90%  dari 19 May sehingga 30  June 2017. Jadi jangan lepaskan peluang untuk membeli belah di Lazada untuk lebih penjimatan di musim perayaan ini.

Related Posts

2 thoughts on “Cantik Dan Bergaya Dengan Lazada Raya Fashion

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error: Content is protected !!