SSF Rice Bucket Murah Dan Jimat Ruang

28/03/2017

Hai korang. 

Boring termangu duduk kat hospital menunggu insurans nak discaj. Jadi godeh-godeh handphone terjumpa gambar Rice Bucket ni. Dah lama sangat belinya. Beli di SSF dengan harga ahli hanya RM39.90. Kalau bukan harga bukan ahli RM59.90. Murahkan bekasnya pun molek je. Jimat ruang dan muat untuk 12kg beras.

Makcik tak mampu nak beli rice dispenser Tupperware jadi Makcik beli yang SSF jek lah. Korang nak beli boleh la cuci mata kat SSF terdekat hehehe.

Share this nice post:

10 Comments

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: