Friday’s Lunch @ Restoran Johnny’s, AEON Bukit Indah

07/02/2017

hai..hai..hai..tora datang lagi..ekeke. macam biasa untuk minggu akan datang waktu rehat hari jumaat kami yang 2 jam tu akan digunakan sebaik mungkin untuk sesi lunch berjemaah.

minggu ini pilihan kami nak bersteamboat di Restoran Johnny’s, AEON Bukit Indah. kali ni kak leen join sekali. so kami berlima ke sana.

nampak muka sedih makanan lambat. dila dah sampai tahap kemurungan tu hahaha.

yang dua orang ni pun sayu pilu je. lapar sangat mungkin ekeke. muka ummi ilhams tak payah la. bahaya hahahaha.

makanan dah sampai dan dah masak. haruslah fokus. masing2 dah kelaparan. nyum3 sedapnya. tetiba terasa kuah tomyam lalu di tekak hehehehe. 

lepas siap makan macam biasa bekalan petang dan kunyah2 di rumah. ummi beli 1 set kappa, 1 set kanimaki dan 1 set light sushi set.

jumaat ni ke mana kita? ??

Share this nice post:

2 Comments

  • Mar

    09/02/2017 at 9:22 am

    semua sedap-sedap..
    last makan sushi masa mengandungkan alif

    1. Hernee Nazir

      09/02/2017 at 9:23 am

      hehehe makan sedap2 lepas babat bertambah tau cuak hahaha

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prev Post Next Post
Follow

Get every new post on this blog delivered to your Inbox.

Join other followers: